رئیس پلیس راه اهن شرق خبرداد:کشف 47 کیلوگرم مواد مخدر از مسافرین قطار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ بهار آبخورگ خوش آمدید . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1189
نویسنده : علی کریمی

خبر هودر:کشف 47 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس راه آهن شرق

زن و شوهری که اقدام به قاچاق حدود 47 کیلوگرم تریاک کرده بودند توسط ماموران پلیس راه آهن شرق شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبر هودر به نقل از روابط عمومی راه آهن شرق: رئیس پلیس راه آهن شرق گفت: با کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ جهت انتقال مواد مخدر به شهرستان مشهد از قطارهای مسافری طبس استفاده می کنند، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت و دستورات هوشیاری و مراقبتی لازم به عوامل مستقر در سالن مسافری داده شد.

وی افزود: ماموران پلیس راه آهن شرق در ایستگاه طبس حین کنترل و بازرسی از مسافران، به دو نفر از آنان که زن و شوهر بودند مشکوک شده و اقدام به بازرسی از آنان می کنند که در نتیجه از داخل ساک دستی این افراد تعداد 73 بطری کوچک حاوی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 46 کیلو و 980 گرم کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهدی میرزاده ادامه داد: این افراد در تحقیقات پلیسی اعتراف کردند که مواد مخدر را از فردی در شهرستان یزد تحویل گرفته و قرار بوده است در ازای دریافت مبلغ دومیلیون تومان این مواد را به مشهد حمل کنند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان طبس شدند.




:: موضوعات مرتبط: شهرستان طبس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: